poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Remont !

Wiem, nie ma co ukrywać, długo mnie tu nie było :(
Ale niestety nie mam czasu.
Znaczy się, to tak właściwie to nie mam pomysłów na rozdziały.
Szczerze mówiąc założyłam bloga o Angie, bo ...
Lubię ją i to bardzo, ale chyba nie aż tak bardzo, by pisać opowiadania tylko o niej. 
Dlatego zmieniam priorytet bloga.
Opowiadania będą o uczniach Studia 21 .
Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie.
No i właśnie z tego powodu muszę bloga zawiesić na jakiś czas.
Nie wiem, kiedy znowu go odwieszę. 
Na pewno nie wcześniej niż pod koniec sierpnia.
Jeszcze raz przepraszam. 
Z całego serca.
Andrea Amanda

PS Zakładam razem z przyjaciółką bloga.
O Violetcie.
Ale tym razem informacje o Violetcie.
Zapraszam.
>klik<
Dopiero zaczynamy.
PS 2 Poprzednie rozdziały (czyli całe 2) skopiuję do strony pod nazwą "Angie"

USUWAM CAŁĄ POPRZEDNIĄ TREŚĆ BLOGA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz